دیدار امام خامنه ای با خانواده شهید احمدی روشن
 
فرهنگ سبز
به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني امام خامنه اي، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امشب (پنجشنبه) با حضور در منزل شهيدان مصطفي احمدي روشن و داريوش رضايي نژاد، دو تن از شهداي نخبه كشور، در فضايي معنوي با خانواده هاي آنان ديدار و گفتگو كردند.
ايشان در جمع خانواده شهيد احمدي روشن با اشاره به اينكه اين شهداي نخبه جوان مايه افتخار كشور هستند، خاطر نشان كردند: ارزش وجودي اين شهدا از دو بعد قابل توجه است، جنبه اول؛ فعاليتهاي علمي و تحقيقي و تسلط آنان به كارهاي مهم و حساس است كه نشان از استعداد برتر و نخبگي آنان دارد و جنبه دوم؛ ابعاد الهي و معنوي اين جوانان است كه همين عامل زمينه را براي شهادت آنان آماده مي كند.
حضرت آيت الله خامنه اي شهادت اين جوانان را، در راه خدا و زمينه ساز پيشرفت اسلام دانستند و تأكيد كردند: با پيروزي انقلاب اسلامي از تهمت هاي بزرگي كه دشمنان عليه اين انقلاب مطرح مي كردند اين بود كه، راه علم در اين كشور بسته شد، اما جوانان كشور با مجاهدت و تصرف عرصه هاي علمي و به ميدان آوردن حرف نو و ظرفيت هاي بالاي خود، اين تهمت دشمن را باطل كردند.
رهبر انقلاب همچنين با حضور در منزل شهيد داريوش رضايي نژاد با تأكيد بر اينكه تلاش دشمنان براي ترور جوانان نخبه كشور، نشان دهنده عظمتِ كاري است كه آنان انجام مي دهند، خاطر نشان كردند: امروز پيشرفت جمهوري اسلامي مايه دلگرمي ملتهاي مسلمان و جوانان كشورهاي اسلامي است.
شهيد مصطفي احمدي روشن از دانشمندان و نخبگان برجسته كشور هفته گذشته در اقدام تروريستي عناصر وابسته به استكبار به فيض شهادت نائل شد، شهيد داريوش رضايي نژاد نيز مرداد ماه امسال (1390) در اقدام تروريستي ديگر به شهادت رسيده بود.
انتهاي پيام



0/5 امتياز (0)
 

الحاقات
اندازه :101 كيلوبايت
عرض : 533
ارتفاع : 607
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ سبز و آدرس ali213.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1